Ένοχοι κρίθηκαν από το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Αθηνών και οι τέσσερις κατηγορούμενοι στην υπόθεση διαρροής ηλεκτρονικών διευθύνσεων αποδήμων Ελλήνων, η οποία είχε προκαλέσει πολιτικές αντιδράσεις ενόψει των ευρωεκλογών του 2024.
Στην πρώην ευρωβουλευτή της Νέας Δημοκρατίας Άννα Μισέλ Ασημακοπούλου επιβλήθηκε ποινή φυλάκισης 20 μηνών με τριετή αναστολή, ενώ στον πρώην γενικό γραμματέα του υπουργείου Εσωτερικών Μιχάλη Σταυριανουδάκη επιβλήθηκε ποινή 18 μηνών, επίσης με αναστολή.
Παράλληλα, ο τότε γραμματέας Αποδήμων της ΝΔ Νίκος Θεοδωρόπουλος καταδικάστηκε σε φυλάκιση 8 μηνών και ο Μένιος Κορομηλάς, πρώην οργανωτικός γραμματέας Αυτοδιοίκησης και Διαχείρισης Κρίσεων του κόμματος, σε φυλάκιση 12 μηνών.
Η Άννα Μισέλ Ασημακοπούλου κρίθηκε κατά πλειοψηφία ένοχη για παραβίαση υπηρεσιακού απορρήτου και ομόφωνα ένοχη για παραβίαση της νομοθεσίας περί προστασίας προσωπικών δεδομένων. Κατά πλειοψηφία ένοχος και για τις δύο πράξεις κρίθηκε ο Μιχάλης Σταυριανουδάκης.
Ο Νίκος Θεοδωρόπουλος αθωώθηκε για την κατηγορία της παραβίασης υπηρεσιακού απορρήτου, αλλά κρίθηκε ένοχος για παραβίαση της νομοθεσίας περί προσωπικών δεδομένων. Ο Μένιος Κορομηλάς καταδικάστηκε ομόφωνα για το ίδιο αδίκημα.
Το δικαστήριο αναγνώρισε σε όλους τους κατηγορούμενους το ελαφρυντικό του σύννομου βίου, υιοθετώντας τη σχετική πρόταση της εισαγγελέως της έδρας.